FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Zlot choragwi dolnoslaskiej Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sempai
Jurand



Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 2179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Australia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:26, 03 Cze 2008 Powrót do góry

Jako ze wyglada na to ze bede patrolowym (i mam net tylko przez komorke) poprosze o umieszczenie tutaj.


Regulaminu, stant wykonania zadan przedzlotowych, listy osob, listy sprzetu ktorym kazdy dysponuje.


Sprawa jest dosc pilna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiwass
Czarnoksiężnik forumowy



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1558
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Wto 20:47, 03 Cze 2008 Powrót do góry

Cytat:
Ramowy program zlotu:

06.06.2008r. – piątek:

do godz. 19.00 - przyjazd i zakwaterowanie w gniazdach hufców,
19.15 – odprawa Komendantów Hufców/szefów reprezentacji,
19.00 – czas na kolację,
20.00 – apel rozpoczynający zlot,
21.00 - widowisko plenerowe,
22.00 – czas do zagospodarowania w gniazdach.

07.06.2008r. – sobota:

do godz. 8.30 – czas na toaletę poranną i śniadanie,
8.30 – odprawa Komendantów Hufców/szefów reprezentacji,
9.00 - wyjście trasami (w pionach metodycznych) na grę terenową szlakami zabytków
i ciekawostek miasta 10-15 osobowymi patrolami,
14.00 –15.00 – wydawanie obiadu uczestnikom
15.15 – odprawa i wydawanie biletów na zajęcia
15.30 - giełda biletów
16.00 – zajęcia warsztatowe (np. garncarstwo, rycerstwo, puszczaństwo, samoobrona, wspinaczka, paintball, taniec, fotografia, plastyczne, zlotowe rozgrywki sportowe, lotnicze, itp.)
18.30 – czas na kolację
20.00 – koncert zespołów młodzieżowych

08.06.2008r. – niedziela:

do godz. 8.30 czas na śniadanie
10.30 – Msza św. – polowa na terenach zielonych Wzgórza Zamkowego
12.00 – uroczysty apel zlotu wraz z zaproszonymi gośćmi
13.30 – czas na wykwaterowanie
14.00 – Spotkanie z przedstawicielami Władz Samorządowych Lubina


Cytat:
[link widoczny dla zalogowanych]


Cytat:
Związek Harcerstwa Polskiego
Chorągiew Dolnośląska
im. hm. Stefana Mirowskiego



ZLOT CHORĄGWI DOLNOŚLĄSKIEJ ZHP
Lubin 06-08.06.2008r.







ORGANIZATORZY :

 Komenda Chorągwi Dolnośląskiej ZHP,
 Komenda Hufca ZHP Lubin,
 Starostwo Powiatowe w Lubinie,
 Urząd Miasta w Lubinie,
 Urząd Gminy Lubin.

CELE ZLOTU :

 Obchody roku Olgi i Andrzeja Małkowskich,
 Obchody 50-lecia Nieprzetartego Szlaku,
 Obchody 90-lecia Związku Harcerstwa Polskiego,
 Uczczenie 90 Rocznicy Odzyskania Niepodległości przez Polskę,
 Poznanie historii dolnośląskiego harcerstwa,
 Prezentacja i podsumowanie dorobku środowisk harcerskich Chorągwi Dolnośląskiej,
 Popularyzacja walorów turystycznych Lubina i Powiatu Lubińskiego.

KOMENDA ZLOTU :

 hm. Łukasz NOWICKI– komendant zlotu
 hm. Anna KIRKIEWICZ
 hm. Adam GACEK
 phm. Maciej KIERES

SZTAB ZLOTU

 phm. Patrycja DUNAL- z-ca komendanta ds. programowych
 phm. Łukasz MOTYLEWSKI - z-ca komendanta ds. organizacyjnych
 phm. Krzysztof KLIMASZEWSKI – kwatermistrz zlotu
 phm. Paulina LEW – trasa NS
 hm. Beata RZEPKA – trasa zuchowa
 phm. Michalina SŁAWICZ – trasa harcerska
 pwd. Grzegorz DEMCZYSZAK – trasa starszoharcerska
 phm. Przemysław DZIERŻEK– trasa wędrownicza
 pwd. Paweł MOTYLEWSKI – szef biura zlotu
 pwd. Karolina HUREJ – organizacja koncertów (w piątek i w sobotę)
 phm. Katarzyna PIONTEK – organizacja sobotnich warsztatów i miejsc programowych
 pwd. Elżbieta WAWRZYNIAK- promocja Zlotu oraz obsługa medialna

TERMIN I MIEJSCE:

 Zlot odbędzie się w dniach 06.06.2008r – 08.06.2008r
 Miejscem zakwaterowania będzie lotnisko KGHM Polska Miedź SA
w Lubinie

DOJAZD, ZAKWATEROWANIE, UBEZPIECZENIE:

 Uczestnicy Zlotu dojeżdżają na miejsce zlotu we własnym zakresie
i z własnym sprzętem biwakowym 06.06.2008r do godz. 1900.
 Organizator zapewnia ciepły posiłek w sobotę.
 Wszystkie reprezentacje powinny być ubezpieczone od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz posiadać szczegółowe listy imienne uczestników.


ZGŁOSZENIA I WPISOWE:

1. Zgłoszenia, na karcie zgłoszenia, należy przesłać najpóźniej do 30.03.2008r. na adres Hufca ZHP Lubin
2. Równocześnie ze zgłoszeniem należy wpłacić wpisowe w wysokości 10zł od osoby. Wpłaty należy dokonać na konto bankowe Chorągwi Dolnośląskiej:
Nordea 84 1440 1156 0000 0000 0410 4803

3. Zrealizowane zadania przedzlotowe oraz meldunki z ich realizacji należy przesyłać do 12.05.2008r. na adres :

Komenda Hufca ZHP Lubin
59-300 Lubin
ul. 1-go Maja 17a
lub [link widoczny dla zalogowanych]


ZADANIA PRZEDZLOTOWE :

Zadania przedzlotowe dla hufców:

1. Przygotowanie elementów pionierki gniazd zlotowych.
2. Karta do kroniki Zlotu. kartka A-4 (z bloku technicznego) ustawiona poziomo z 4 - centymetrowym marginesem z lewej strony. Praca ma odzwierciedlać charakter hufca.


Zadania przedzlotowe dla drużyn i gromad (należy przesłać do 12.05.2008r.):

TRASA NS:
1. Bajka - każda Gromada/ Drużyna układa bajkę o sobie- członkowie, tradycje, przygody itp. (długość bajki dowolna, powinna być dostarczona na płycie na 3 tygodnie przed Zlotem) Zostanie stworzona Wielka Księga "Nieprzetartego Szlaku"
2. Piosenka zlotowa lub Przedstawienie do 5 minut, w których zawierać się mają trzy tematy: opis drużyny, 50 lat NS, Zlot Chorągwi

TRASA ZUCHOWA:
Zadania obowiązkowe:
1. Każda zuchna i każdy zuch przywożą ze sobą białą bawełniana podkoszulkę z krótkim rękawem.
2. Każda zuchna i każdy zuch przygotuje dla zucha i zuchny
innego hufca własnoręcznie przygotowany prezent i wręczy go podczas trwania Zlotu. Prezent powinien być opatrzony wizytówką jego twórcy: imię, nazwisko, numer, nazwa gromady i hufiec.
3. Zuchowa Reprezentacja Hufca przywozi na Zlot wypaloną deskę z nazwą Hufca. Deska o wymiarach 75 x 25 cm
Zadania do wyboru (2 spośród podanych):
A. Dla Namiestnictw Zuchowych:
1. Każda Zuchowa Reprezentacja Hufca przygotuje przedstawienie teatralne, którego tematem będzie przyjaźń, braterstwo w szeroko rozumianym zakresie.
2. Każda Zuchowa Reprezentacja Hufca przygotuje w formie książeczki zbiór zuchowych okrzyków i rymowanek stosowanych w obrzędowości i nie tylko (okrzyki do sprawności, dyscyplinujące, do zabawy, do posiłków itp.)
3. Każda Zuchowa Reprezentacja Hufca przywozi ze sobą informację/relację przygotowaną w dowolnej formie graficznej jak zuchy obchodziły Imieniny Zucha 29 lutego. "Raz na 4 lata Zuch jest pępkiem świata"

B. Dla Gromad Zuchowych
1. Każda Gromada wyszuka i przygotuje dla pozostałych gromad zlotowych
2 zabawy zuchów/skautów z innego kraju.
2. Każda Gromada przywozi ze sobą na zlot informację/sprawozdanie/relację przygotowana w dowolnej formie z obchodów Dnia Myśli Braterskiej.
3. "Zuchów wyprawy na jawie i we śnie" relacja (w dowolnej formie)
z najwspanialszej i obfitującej w wiele niesamowitych przygód wycieczki, biwaku, rajdu, zwiadu.
4. Każda Gromada napisze bajkę, opowiadanie, gawędę o pomocy, przyjaźni, braterstwie "O zuchach, dla zuchów". O tym, że zucha stara się być coraz lepszy i wszystkim jest z zuchem dobrze. Mile będą widziane ilustracje do bajki, opowiadania, gawędy.

TRASA HARCERSKA
Zadanie obowiązkowe
1. Wykonajcie coś pomysłowego, co będzie materiałem przydatnymi podczas zbiórek drużyny (np. domino, gra planszowa, rebusy, plansze). Materiały mają dotyczyć jednego z tematów – Nieprzetarty Szlak, Olga i Andrzej Małkowscy, Stefan Mirowski, Odzyskanie przez Polskę Niepodległości. Podczas zlotu drużyny harcerskie wymienią się wykonanymi materiałami - tak, że każda drużyna otrzyma prezent od innej, wylosowanej.
Zadania do wyboru
Wykonajcie jedno z poniżej podanych zadań dotyczących działalności wśród społeczności. Udokumentujcie w ciekawy sposób.
1. Dowiedzcie się, jakie instytucje w Waszym mieście pomagają dzieciom niepełnosprawnym (np. organizują dla nich wolny czas). Odwiedźcie jedno z takich miejsc i przygotujcie dla jego bywalców niespodziankę.
2. Poszukajcie miejsce pamięci narodowej w Waszej okolicy. Poznajcie jego historię. Zadbajcie o to miejsce.
3. Wykonajcie w szkole wystawę na temat dh hm. Stefana Mirowskiego. Niech wystawa pokazuje różne ciekawostki z jego życia, pokazuje co robił w harcerstwie, ale także poza nim.

TRASA STARSZOHARCERSKA
Patrole realizują dwa zadania z I GRUPY i dwa z II GRUPY

I GRUPA
1. Nagrajcie piosenkę zlotową w formacie mp3. Piosenki będą puszczane
w kawiarence zlotowej. Piosenkę wyślijcie do nas.
2. Wykonajcie pamiątkę zlotową, która będzie umieszczona
w Muzeum Ziemi Lubińskiej. Na pamiątce uwzględnijcie swoją nazwę
i hufiec. Forma dowolna.
3. Wykonajcie zdjęcie swojego patrolu prezentujące charakter działania
w pionie starszoharcerskim. Fotografia będzie umieszczona na wystawie podczas zlotu. Zdjęcie wyślijcie do nas.
4. Przygotujcie drobne znaczki, które upamiętniałyby osobę Stefana Mirowskiego lub małżeństwo Małkowskich. Znaczki mogą być wykonane
w dowolnej formie, lecz muszą być na tyle drobne, aby przyczepić je do munduru. Znaczki te rozdacie innym harcerzom podczas zlotu, lub społeczności lokalnej.
II GRUPA
5. Zorganizujcie przedsięwzięcie w swoim środowisku lokalnym mające na celu pomoc osobom niepełnosprawnym lub harcerzom Nieprzetartego Szlaku. Raport z przedsięwzięcia wyślijcie do nas.
6. Przygotujcie happening o tematyce harcerskiej, do którego udziału zachęcicie społeczność Waszego miasta. Raport z przedsięwzięcia wyślijcie do nas.
7. Wymyślcie projekt starszoharcerski na tyle realny i ciekawy aby mógł się stać motywacją do pracy drużyny. Uwzględnijcie w nim podział na role
i czas realizacji. Projekty będą dostępne na powstającej stronie Zespołu Starszoharcerskiego Chorągwi Dolnośląskiej
8. Harcerz starszy rozwija swoje zainteresowania- przygotujcie patrolem projekt programu, którego celem byłoby rozwijanie zainteresowań harcerzy w pracy z drużyną. Projekt wyślijcie do nas.
9. Udajcie się na zwiad w Wasze okolicy w poszukiwaniu problemów społeczności lokalnej, którymi warto się zainteresować. Zastanówcie się jak można tym ludziom pomóc i wykorzystajcie tę wiedzę do ułożenia planu pracy w przyszłym roku harcerskim. Raport wyślijcie do nas.

TRASA WĘDROWNICZA
1. Stwórzcie ulotkę reklamującą drużynę – tak żeby można było ją rozdawać innym uczestnikom zlotu (w wielu kopiach, żeby jak najwięcej osób
na zlocie mogło się dowiedzieć o Waszym środowisku)
2. Nawiążcie kontakt z drużyną skautową – pochwalcie się swoim dorobkiem programowym, wymieńcie się doświadczeniami i tym, czym się zajmujecie. Zdobyte informacje udokumentujcie w dowolnej formie i prześlijcie do nas.
3. Zaprezentujcie się w środowisku lokalnym poprzez zrealizowanie zadania na jego rzecz – może być to festyn z okazji dnia dziecka, gra dla dzieci
z osiedla, zajęcia na szkolnym lub miejskim festynie, przedsięwzięcie kulturalne itp.



Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aiwass dnia Wto 20:50, 03 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Sempai
Jurand



Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 2179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Australia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:16, 06 Cze 2008 Powrót do góry

dziękuje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin