| Autor | Wiadomość | 
    | Litek Diereza Forumowa
 
 
 Dołączył: 29 Mar 2006
 Posty: 1042
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/8
 Skąd: Bohema
 Płeć: Mężczyzna
 
   | 
|  Wysłany:
Sob 18:01, 11 Lis 2006 |  |  
          
            | Tutaj zamieszam kolejno Regulamin i plan Biwaku, na ktory zostalismy zaproszeni, jako współ organizacja:
 
 
 
 
 
 
 Regulamin biwaku 1 BSH „Byle Dalej” 25 – 26. 11. 2006r.
 Dh. Maciej – Oboźny
 Dh. Kamila – Komendant Obozu
 Dh. Danuta – wątki organizacyjne
   Dh. Emilia – Plan zuchowy
 Dh. Patrycja – Pomoc doraźna
   Dh. Radek – Pomoc dogłębna
   
 Wpisowe: 5 zł
 
 Do 17. 11. 2006r. Dostarczamy dh. Maciejowi stany drużyn/gromad/patroli, jakimi przybędziemy na biwak.
 
 Każda drużyna/gromada, jest zobowiązana posiadać:
 
 -	Składniki na potrawę dla całego składu drużyny, bądź patrolu (każdy członek otrzymać ma porcję potrawy – tak, by się można najeść)
   
 -	Naczynie i sztućce dla każdego członka drużyny (by można jeść i pić
  ) 
 -	Każda osoba z patrolu/drużyny po jednej świeczce
 
 -	ciepłe ubrania, buty na zmianę
 
 -	materiały na „stworzenie” postaci czarownicy (przygotowanie stylizacji na wiedźmę dla jednego członka patrolu) – tylko drużyny wędrownicze i harcerskie
 
 O 16:50 dnia 25. 11. 2006r. patrole/drużyny/gromady mają stawić się w Publicznym Gimnazjum nr 1 w  Bogatyni, tam dostaną zakwaterowanie i dalsze instrukcje.
 Koniec biwaku przewidywany jest w dniu 26. 11. 2006r. O godz. 12.00
 
 Życzymy miłej zabawy
  :D Podpisano:
 
 Dh. Maciej Janeczko (Oboźny)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 25 – 26 Listopada
 Kadra:
 
 Dh. Maciek – Oboźny
 
 Dh. Kamila – Komendant obozu		Dh. Patrycja – Pomoc
 
 Dh. Danuta – sprawy organizacyjne		Dh. Radek – Pomoc
 
 Dh. Emila – Plan zuchowy
 .......................................................................................................................................................
 17.00 – 17.40 – czas na zakwaterowanie
 
 17.40 – 18.00 – APEL
 
 18.00 – 19.00 – czas na przygotowanie kolacji
 
 19.00 – 20.30 – „Kawiarnia – wieczór wróżb” – spożywamy wcześniej przygotowane
 potrawy, i oddajemy się urokom nadchodzących Andrzejek, wróżby.
 
 20.30 – 21.00 – sprzątanie
 
 21.00 – 21.30 – ODPRAWA, przygotowanie się do wieczornej gry terenowej
 
 21.00 – 22.00 – Czarodziejski kominek dla zuchów
  22.00 – 22.30 – zuchy myju myju 
 22.30 – zuchy lulu
   
 21.30 – 23.20 – gra
 
 23.20 – 23.30 – ODPRAWA – mały braciszek wzywa patrolowych
   
 23.30 – 24.00 myju – myju
 
 24.00 – lulu!!
 ....................................................................................................................................................................
 9.00 – 9.40 – pobudka i w piżamce ćwiczonka i tany – tany
   
 9.40 – 10.00 myju – myju
 
 10.00 – 10.30 – śniadanko
 
 10.30 – 12.00 – sprzątanie
 
 12.00 – Apel i papa
   
 potrzeba 4 klasy do użytku własnego tj.: zakwaterowanie
 jedna klasa dla zuchów
 dwie klasy dla drużyn harcerskich
 jedna klasa dla Kadry
 
 możliwość użytkowania sali gimnastycznej i stołówki wraz z kuchnią
 |  
            | 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        |  | 
    
        |  | 
    |  | 
       |  | 
    
    | Litek Diereza Forumowa
 
 
 Dołączył: 29 Mar 2006
 Posty: 1042
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/8
 Skąd: Bohema
 Płeć: Mężczyzna
 
   | 
|  Wysłany:
Sob 18:05, 11 Lis 2006 |  |  
          
            | I jeszcze jedno: Ze względu na to, ze jestesmy współorganizatorami, mamy być na miejscy juz o godzinie 11:00, wiec musimy sie naprawde spręzyc i wcześnie wyjechac.
 |  
            | 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        |  | 
    
        |  | 
    
    | Nawigator 
 
 
 Dołączył: 02 Lis 2006
 Posty: 1006
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/8
 Skąd: Zawidów/ Bohema
 
   | 
|  Wysłany:
Sob 18:58, 11 Lis 2006 |  |  
          
            | Ten punty nas nie dotyczy:
 -materiały na „stworzenie” postaci czarownicy (przygotowanie stylizacji na wiedźmę dla jednego członka patrolu) – tylko drużyny wędrownicze i harcerskie
 |  
            | 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        |  | 
    
        |  | 
    
    | Daimon Hand of God
 
 
 Dołączył: 14 Lut 2006
 Posty: 342
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/8
 Skąd: Zielone Berety
 Płeć: Mężczyzna
 
   | 
|  Wysłany:
Nie 20:29, 12 Lis 2006 |  |  
          
            | Hmm...
 
 A powie mi ktos, co mamy DOKLADNIE wspolorganizowac?
 |  
            | 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        |  | 
    
        |  | 
    
    | Sempai Jurand
 
 
 Dołączył: 07 Lut 2006
 Posty: 2179
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/8
 Skąd: Australia
 Płeć: Mężczyzna
 
   | 
|  Wysłany:
Pon 12:34, 13 Lis 2006 |  |  
          
            | to sie zwracać już do właściwych organizatorów musisz
 |  
            | 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        |  | 
    
        |  | 
    
    | Nawigator 
 
 
 Dołączył: 02 Lis 2006
 Posty: 1006
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/8
 Skąd: Zawidów/ Bohema
 
   | 
|  Wysłany:
Wto 21:51, 14 Lis 2006 |  |  
          
            | Dostałem mowy regulamin, który zmienia kilka rzeczy w tym, co jest na forum. Oto on:
 
 Regulamin biwaku 1 BSH „Byle Dalej” 25 – 26. 11. 2006r.
 
 Dh. Maciej – Oboźny (niemały braciszek wzywa
  ) Dh. Kamila – Komendant Obozu (kochana mamuśka
  ) Dh. Danuta – wątki organizacyjne
  (manager  ) Dh. Emilia – Plan zuchowy ( niemała kuzynka
  ) Dh. Patrycja – Pomoc doraźna
   Dh. Radek – Pomoc dogłębna
   Dh. Adrian – Pomoc domyślna
   
 Wpisowe: 5 zł
 
 Wpisowe w drużynach swoich zbierają drużynowi lub patrolowi i oddają przed rozpoczęciem biwaku Dh. Danucie (managerowi
  ) Do 17. 11. 2006r. Dostarczamy dh. Maciejowi stany drużyn/gromad/patroli, jakimi przybędziemy na biwak.
 
 Każda drużyna/gromada, jest zobowiązana posiadać:
 
 -	Składniki na potrawę dla całego składu drużyny, bądź patrolu (każdy członek otrzymać ma porcję potrawy – tak, by się można najeść)
   
 -	Naczynie i sztućce dla każdego członka drużyny (by można jeść i pić
  ) 
 -	Każda osoba z patrolu/drużyny po jednej świeczce
 
 -	ciepłe ubrania, buty na zmianę
 
 -	materiały na „stworzenie” postaci czarownicy (przygotowanie stylizacji na wiedźmę dla jednego członka patrolu) – tylko drużyny wędrownicze i harcerskie
 
 O 11:50 dnia 25. 11. 2006r. patrole/drużyny/gromady mają stawić się w Publicznym Gimnazjum nr 1 w  Bogatyni, tam dostaną zakwaterowanie i dalsze instrukcje.
 Koniec biwaku przewidywany jest w dniu 26. 11. 2006r. O godz. 12.00
 
 Życzymy miłej zabawy
  :D Podpisano:
 
 Dh. Maciej Janeczko (Oboźny)
 |  
            | 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        |  | 
    
        |  | 
    
    | Daimon Hand of God
 
 
 Dołączył: 14 Lut 2006
 Posty: 342
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/8
 Skąd: Zielone Berety
 Płeć: Mężczyzna
 
   | 
|  Wysłany:
Wto 22:23, 14 Lis 2006 |  |  
          
            | Powtarzam info w oficjalnym temacie...
 
 Zbiorka nocna jest przesunieta o tydzien, na 2-3 grudnia tego roku. To info wstepne, jakie dostalem od Matiego, jak bede znal jakies szczegoly, to Was powiadomie.
 
 Ma to swoje dobre strony, prawda, Sempai?
 |  
            | 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        |  | 
    
        |  | 
    
    | Nawigator 
 
 
 Dołączył: 02 Lis 2006
 Posty: 1006
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/8
 Skąd: Zawidów/ Bohema
 
   | 
|  Wysłany:
Pią 23:25, 17 Lis 2006 |  |  
          
            | Dostałem kolejny regulamin biwaku. Oto jego treść:
 
 Regulamin biwaku 1 BSH „Byle Dalej” 02 – 03. 12 . 2006r.
 
 Dh. Maciej – Oboźny (niemały braciszek wzywa
  ) Dh. Kamila – Komendant Obozu (kochana mamuśka
  ) Dh. Danuta – wątki organizacyjne
  (manager  ) Dh. Emilia – Plan zuchowy ( niemała kuzynka
  ) Dh. Patrycja – Pomoc I doraźna
   Dh. Radek – Pomoc II dogłębna
   Dh. Adrian – Pomoc III domyślna
   
 Wpisowe: 5 zł
 
 Wpisowe w drużynach swoich zbierają drużynowi lub patrolowi i oddają przed rozpoczęciem biwaku Dh. Danucie (managerowi
  ) Do 17. 11. 2006r. Dostarczamy dh. Maciejowi stany drużyn/gromad/patroli, jakimi przybędziemy na biwak.
 
 Każda drużyna/gromada, jest zobowiązana posiadać:
 
 -	Składniki na potrawę dla całego składu drużyny, bądź patrolu (każdy członek otrzymać ma porcję potrawy – tak, by się można najeść)
   
 -	Każdy bierze ze sobą naczynie z którego będzie jadł i sztućce (no chyba że lubi jeść palcami i do tego z podłogi
  ) 
 -	Każda osoba bierze ze sobą przynajmniej jedną świeczkę, jakieś dwa owoce
 
 -	ciepłe ubrania, buty i spodnie na zmianę
 
 -	materiały na „stworzenie” postaci czarownicy (przygotowanie stylizacji na wiedźmę dla jednego członka patrolu) – tylko drużyny wędrownicze i harcerskie
 
 O 11:50 dnia 02. 12. 2006r. patrole/drużyny/gromady mają stawić się w Publicznym Gimnazjum nr 1 w  Bogatyni, tam dostaną zakwaterowanie i dalsze instrukcje.
 Koniec biwaku przewidywany jest w dniu 03. 12. 2006r. O godz. 12.00
 
 Każdy, kto ma zamiar lub potrzebę opuszczenia terenu biwaku (tzn. terenu Publicznego Gimnazjum nr 1) jest zobowiązany powiadomić dh. Oboźnego. Jeśli natomiast dh. Oboźny jest niedysponowany, nakazuje się powiadomić dh. Komendantkę biwaku lub dh. Managera o zaistniałej sytuacji/potrzebie. Niedostosowanie się do powyższego zalecenia podlega karze!!
 
 Życzymy miłej zabawy
  :D Podpisano:
 
 Dh. Maciej Janeczko (Oboźny)
 |  
            | 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        |  | 
    
        |  | 
    
    | Nawigator 
 
 
 Dołączył: 02 Lis 2006
 Posty: 1006
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/8
 Skąd: Zawidów/ Bohema
 
   | 
|  Wysłany:
Nie 9:02, 19 Lis 2006 |  |  
          
            | Dostałem kolejny regulamin biwaku w Bogatyni (ciekawe ile ich jeszcze będzie). Oto on:
 
 Regulamin biwaku 1 BSH „Byle Dalej” 02 – 03. 12 . 2006r.
 
 Dh. Maciej – Oboźny (niemały braciszek wzywa
  ) Dh. Kamila – Komendant Obozu (kochana mamuśka
  ) Dh. Danuta – wątki organizacyjne
  (manager  ) Dh. Emilia – Plan zuchowy ( niemała kuzynka
  ) Dh. Patrycja – Pomoc I doraźna
   Dh. Radek – Pomoc II dogłębna
   Dh. Adrian – Pomoc III domyślna
   
 Wpisowe: 3 zł
 
 Wpisowe w drużynach swoich zbierają drużynowi lub patrolowi i oddają przed rozpoczęciem biwaku Dh. Danucie (managerowi
  ) Do 17. 11. 2006r. Dostarczamy dh. Maciejowi stany drużyn/gromad/patroli, jakimi przybędziemy na biwak.
 
 Każda drużyna/gromada, jest zobowiązana posiadać:
 
 -	Składniki na potrawę dla całego składu drużyny, bądź patrolu (każdy członek otrzymać ma porcję potrawy – tak, by się można najeść)
   
 -	Każdy bierze ze sobą naczynie z którego będzie jadł i sztućce (no chyba że lubi jeść palcami i do tego z podłogi
  ) 
 -	Każda osoba bierze ze sobą przynajmniej jedną świeczkę, jakieś dwa owoce
 
 -	ciepłe ubrania, buty i spodnie na zmianę
 
 -	materiały na „stworzenie” postaci mikołaja/skrzata/renifera (przygotowanie stylizacji na mikołaja albo skrzata lub renifera dla jednego członka patrolu) – tylko drużyny wędrownicze i harcerskie
 
 -	materiały na prezenty mikołajkowe ręcznie robione (każdy członek drużyny/patrolu robi jeden prezent, daje go wylosowanej wcześniej osobie)
 
 O 11:50 dnia 02. 12. 2006r. patrole/drużyny/gromady mają stawić się w Publicznym Gimnazjum nr 1 w  Bogatyni, tam dostaną zakwaterowanie i dalsze instrukcje.
 Koniec biwaku przewidywany jest w dniu 03. 12. 2006r. O godz. 12.00
 
 Każdy, kto ma zamiar lub potrzebę opuszczenia terenu biwaku (tzn. terenu Publicznego Gimnazjum nr 1) jest zobowiązany powiadomić dh. Oboźnego. Jeśli natomiast dh. Oboźny jest niedysponowany, nakazuje się powiadomić dh. Komendantkę biwaku lub dh. Managera o zaistniałej sytuacji/potrzebie. Niedostosowanie się do powyższego zalecenia podlega karze!!
 
 Życzymy miłej zabawy
  :D Podpisano:
 
 Dh. Maciej Janeczko (Oboźny)
 |  
            | 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        |  | 
    
        |  | 
    
|  |