FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Biawak w Bogatyni Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Litek
Diereza Forumowa



Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Bohema
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:01, 11 Lis 2006 Powrót do góry

Tutaj zamieszam kolejno Regulamin i plan Biwaku, na ktory zostalismy zaproszeni, jako współ organizacja:





    Regulamin biwaku 1 BSH „Byle Dalej” 25 – 26. 11. 2006r.

    Dh. Maciej – Oboźny
    Dh. Kamila – Komendant Obozu
    Dh. Danuta – wątki organizacyjne Razz
    Dh. Emilia – Plan zuchowy
    Dh. Patrycja – Pomoc doraźna Razz
    Dh. Radek – Pomoc dogłębna Razz

    Wpisowe: 5 zł

    Do 17. 11. 2006r. Dostarczamy dh. Maciejowi stany drużyn/gromad/patroli, jakimi przybędziemy na biwak.

    Każda drużyna/gromada, jest zobowiązana posiadać:

    - Składniki na potrawę dla całego składu drużyny, bądź patrolu (każdy członek otrzymać ma porcję potrawy – tak, by się można najeść) Razz

    - Naczynie i sztućce dla każdego członka drużyny (by można jeść i pić Razz)

    - Każda osoba z patrolu/drużyny po jednej świeczce

    - ciepłe ubrania, buty na zmianę

    - materiały na „stworzenie” postaci czarownicy (przygotowanie stylizacji na wiedźmę dla jednego członka patrolu) – tylko drużyny wędrownicze i harcerskie

    O 16:50 dnia 25. 11. 2006r. patrole/drużyny/gromady mają stawić się w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Bogatyni, tam dostaną zakwaterowanie i dalsze instrukcje.
    Koniec biwaku przewidywany jest w dniu 26. 11. 2006r. O godz. 12.00

    Życzymy miłej zabawy Razz :D
    Podpisano:

    Dh. Maciej Janeczko (Oboźny)










    25 – 26 Listopada

    Kadra:

    Dh. Maciek – Oboźny

    Dh. Kamila – Komendant obozu Dh. Patrycja – Pomoc

    Dh. Danuta – sprawy organizacyjne Dh. Radek – Pomoc

    Dh. Emila – Plan zuchowy
    .......................................................................................................................................................
    17.00 – 17.40 – czas na zakwaterowanie

    17.40 – 18.00 – APEL

    18.00 – 19.00 – czas na przygotowanie kolacji

    19.00 – 20.30 – „Kawiarnia – wieczór wróżb” – spożywamy wcześniej przygotowane
    potrawy, i oddajemy się urokom nadchodzących Andrzejek, wróżby.

    20.30 – 21.00 – sprzątanie

    21.00 – 21.30 – ODPRAWA, przygotowanie się do wieczornej gry terenowej

    21.00 – 22.00 – Czarodziejski kominek dla zuchów Razz 22.00 – 22.30 – zuchy myju myju

    22.30 – zuchy lulu Smile

    21.30 – 23.20 – gra

    23.20 – 23.30 – ODPRAWA – mały braciszek wzywa patrolowych Razz

    23.30 – 24.00 myju – myju

    24.00 – lulu!!
    ....................................................................................................................................................................
    9.00 – 9.40 – pobudka i w piżamce ćwiczonka i tany – tany Razz

    9.40 – 10.00 myju – myju

    10.00 – 10.30 – śniadanko

    10.30 – 12.00 – sprzątanie

    12.00 – Apel i papa Razz

    potrzeba 4 klasy do użytku własnego tj.: zakwaterowanie
    jedna klasa dla zuchów
    dwie klasy dla drużyn harcerskich
    jedna klasa dla Kadry

    możliwość użytkowania sali gimnastycznej i stołówki wraz z kuchnią


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Litek
Diereza Forumowa



Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Bohema
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:05, 11 Lis 2006 Powrót do góry

I jeszcze jedno: Ze względu na to, ze jestesmy współorganizatorami, mamy być na miejscy juz o godzinie 11:00, wiec musimy sie naprawde spręzyc i wcześnie wyjechac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nawigator




Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Zawidów/ Bohema

PostWysłany: Sob 18:58, 11 Lis 2006 Powrót do góry

Ten punty nas nie dotyczy:
-materiały na „stworzenie” postaci czarownicy (przygotowanie stylizacji na wiedźmę dla jednego członka patrolu) – tylko drużyny wędrownicze i harcerskie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Daimon
Hand of God



Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Zielone Berety
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:29, 12 Lis 2006 Powrót do góry

Hmm...

A powie mi ktos, co mamy DOKLADNIE wspolorganizowac?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sempai
Jurand



Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 2179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Australia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:34, 13 Lis 2006 Powrót do góry

to sie zwracać już do właściwych organizatorów musisz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nawigator




Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Zawidów/ Bohema

PostWysłany: Wto 21:51, 14 Lis 2006 Powrót do góry

Dostałem mowy regulamin, który zmienia kilka rzeczy w tym, co jest na forum. Oto on:

Regulamin biwaku 1 BSH „Byle Dalej” 25 – 26. 11. 2006r.

Dh. Maciej – Oboźny (niemały braciszek wzywa Razz )
Dh. Kamila – Komendant Obozu (kochana mamuśka Razz )
Dh. Danuta – wątki organizacyjne Razz (manager Razz )
Dh. Emilia – Plan zuchowy ( niemała kuzynka Razz )
Dh. Patrycja – Pomoc doraźna Razz
Dh. Radek – Pomoc dogłębna Razz
Dh. Adrian – Pomoc domyślna Razz

Wpisowe: 5 zł

Wpisowe w drużynach swoich zbierają drużynowi lub patrolowi i oddają przed rozpoczęciem biwaku Dh. Danucie (managerowi Razz )
Do 17. 11. 2006r. Dostarczamy dh. Maciejowi stany drużyn/gromad/patroli, jakimi przybędziemy na biwak.

Każda drużyna/gromada, jest zobowiązana posiadać:

- Składniki na potrawę dla całego składu drużyny, bądź patrolu (każdy członek otrzymać ma porcję potrawy – tak, by się można najeść) Razz

- Naczynie i sztućce dla każdego członka drużyny (by można jeść i pić Razz)

- Każda osoba z patrolu/drużyny po jednej świeczce

- ciepłe ubrania, buty na zmianę

- materiały na „stworzenie” postaci czarownicy (przygotowanie stylizacji na wiedźmę dla jednego członka patrolu) – tylko drużyny wędrownicze i harcerskie

O 11:50 dnia 25. 11. 2006r. patrole/drużyny/gromady mają stawić się w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Bogatyni, tam dostaną zakwaterowanie i dalsze instrukcje.
Koniec biwaku przewidywany jest w dniu 26. 11. 2006r. O godz. 12.00

Życzymy miłej zabawy Razz :D
Podpisano:

Dh. Maciej Janeczko (Oboźny)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Daimon
Hand of God



Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Zielone Berety
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:23, 14 Lis 2006 Powrót do góry

Powtarzam info w oficjalnym temacie...

Zbiorka nocna jest przesunieta o tydzien, na 2-3 grudnia tego roku. To info wstepne, jakie dostalem od Matiego, jak bede znal jakies szczegoly, to Was powiadomie.

Ma to swoje dobre strony, prawda, Sempai?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nawigator




Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Zawidów/ Bohema

PostWysłany: Pią 23:25, 17 Lis 2006 Powrót do góry

Dostałem kolejny regulamin biwaku. Oto jego treść:

Regulamin biwaku 1 BSH „Byle Dalej” 02 – 03. 12 . 2006r.

Dh. Maciej – Oboźny (niemały braciszek wzywa Razz )
Dh. Kamila – Komendant Obozu (kochana mamuśka Razz )
Dh. Danuta – wątki organizacyjne Razz (manager Razz )
Dh. Emilia – Plan zuchowy ( niemała kuzynka Razz )
Dh. Patrycja – Pomoc I doraźna Razz
Dh. Radek – Pomoc II dogłębna Razz
Dh. Adrian – Pomoc III domyślna Razz

Wpisowe: 5 zł

Wpisowe w drużynach swoich zbierają drużynowi lub patrolowi i oddają przed rozpoczęciem biwaku Dh. Danucie (managerowi Razz )
Do 17. 11. 2006r. Dostarczamy dh. Maciejowi stany drużyn/gromad/patroli, jakimi przybędziemy na biwak.

Każda drużyna/gromada, jest zobowiązana posiadać:

- Składniki na potrawę dla całego składu drużyny, bądź patrolu (każdy członek otrzymać ma porcję potrawy – tak, by się można najeść) Razz

- Każdy bierze ze sobą naczynie z którego będzie jadł i sztućce (no chyba że lubi jeść palcami i do tego z podłogi Razz)

- Każda osoba bierze ze sobą przynajmniej jedną świeczkę, jakieś dwa owoce

- ciepłe ubrania, buty i spodnie na zmianę

- materiały na „stworzenie” postaci czarownicy (przygotowanie stylizacji na wiedźmę dla jednego członka patrolu) – tylko drużyny wędrownicze i harcerskie

O 11:50 dnia 02. 12. 2006r. patrole/drużyny/gromady mają stawić się w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Bogatyni, tam dostaną zakwaterowanie i dalsze instrukcje.
Koniec biwaku przewidywany jest w dniu 03. 12. 2006r. O godz. 12.00

Każdy, kto ma zamiar lub potrzebę opuszczenia terenu biwaku (tzn. terenu Publicznego Gimnazjum nr 1) jest zobowiązany powiadomić dh. Oboźnego. Jeśli natomiast dh. Oboźny jest niedysponowany, nakazuje się powiadomić dh. Komendantkę biwaku lub dh. Managera o zaistniałej sytuacji/potrzebie. Niedostosowanie się do powyższego zalecenia podlega karze!!

Życzymy miłej zabawy Razz :D
Podpisano:

Dh. Maciej Janeczko (Oboźny)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nawigator




Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Zawidów/ Bohema

PostWysłany: Nie 9:02, 19 Lis 2006 Powrót do góry

Dostałem kolejny regulamin biwaku w Bogatyni (ciekawe ile ich jeszcze będzie). Oto on:

Regulamin biwaku 1 BSH „Byle Dalej” 02 – 03. 12 . 2006r.

Dh. Maciej – Oboźny (niemały braciszek wzywa Razz )
Dh. Kamila – Komendant Obozu (kochana mamuśka Razz )
Dh. Danuta – wątki organizacyjne Razz (manager Razz )
Dh. Emilia – Plan zuchowy ( niemała kuzynka Razz )
Dh. Patrycja – Pomoc I doraźna Razz
Dh. Radek – Pomoc II dogłębna Razz
Dh. Adrian – Pomoc III domyślna Razz

Wpisowe: 3 zł

Wpisowe w drużynach swoich zbierają drużynowi lub patrolowi i oddają przed rozpoczęciem biwaku Dh. Danucie (managerowi Razz )
Do 17. 11. 2006r. Dostarczamy dh. Maciejowi stany drużyn/gromad/patroli, jakimi przybędziemy na biwak.

Każda drużyna/gromada, jest zobowiązana posiadać:

- Składniki na potrawę dla całego składu drużyny, bądź patrolu (każdy członek otrzymać ma porcję potrawy – tak, by się można najeść) Razz

- Każdy bierze ze sobą naczynie z którego będzie jadł i sztućce (no chyba że lubi jeść palcami i do tego z podłogi Razz)

- Każda osoba bierze ze sobą przynajmniej jedną świeczkę, jakieś dwa owoce

- ciepłe ubrania, buty i spodnie na zmianę

- materiały na „stworzenie” postaci mikołaja/skrzata/renifera (przygotowanie stylizacji na mikołaja albo skrzata lub renifera dla jednego członka patrolu) – tylko drużyny wędrownicze i harcerskie

- materiały na prezenty mikołajkowe ręcznie robione (każdy członek drużyny/patrolu robi jeden prezent, daje go wylosowanej wcześniej osobie)

O 11:50 dnia 02. 12. 2006r. patrole/drużyny/gromady mają stawić się w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Bogatyni, tam dostaną zakwaterowanie i dalsze instrukcje.
Koniec biwaku przewidywany jest w dniu 03. 12. 2006r. O godz. 12.00

Każdy, kto ma zamiar lub potrzebę opuszczenia terenu biwaku (tzn. terenu Publicznego Gimnazjum nr 1) jest zobowiązany powiadomić dh. Oboźnego. Jeśli natomiast dh. Oboźny jest niedysponowany, nakazuje się powiadomić dh. Komendantkę biwaku lub dh. Managera o zaistniałej sytuacji/potrzebie. Niedostosowanie się do powyższego zalecenia podlega karze!!

Życzymy miłej zabawy Razz :D
Podpisano:

Dh. Maciej Janeczko (Oboźny)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin